Poradna Canon i-Sensys LBP633Cdw

Autor: kojot | Vloženo: 05.01.2024 000 16:28 | Témata: Poradna Canon i-Sensys LBP633Cdw

kojot

kojot

Problém s tiskem

Dobrý den, tiskárna před tiskem každého dokumentu zapípá a zabliká dole na panelu oranžová dioda a chce potvrdit přes "OK" zdroj papíru (ZÁSUVKA 1), nicméně, i když mám v ZÁSUVCE 1 mraky papíru, v horní části displeje to po odeslání dokumentu k tisku píše "Žádný papír: Zásuvka 1", ale když dám "OK", tisk se provede. Už jsem v nestavní tiskárny pozakazoval stran víceúčelové přihrádky (VYPNUTO) co se dalo, nechal jsem ZAPNUTO jen ZÁSUVKA 1, a to jak v položkách TISKÁRNA, PŘÍJEM, tak i JINÁ a dokonce jsem u ní zadal VYNUTIT VÝSTUP, prostě aby konečně po zadání příkazu TISK dokumentu došlo ihned k natažení papíru ze ZÁSUVKY 1 a samotnému tisku!
I v počítači ve "vlastnosti tiskárny" jsem se proklikal a nastavil snad vše, aby tiskárna viděla jen ZÁSUVKA 1 a pořád stejný efekt. Viděl jsem, že obdobný problém tady v minulosti měla uživatelka u modelu Canon i-Sensys LBP623Cdw.
Poradí prosím někdo, děkuji za pomoc.

  • 5. ledna 2024 - Oficiální zástupce obchodu Toner Trade CZ

    Dobrý den,

    zkuste zkontrolovat zda máte v ovladači tiskárny a v samotné tiskárně nastavený stejný formát papíru ve všech možnostech nastavení, které s tímto souvisí. Pokud ano, tak Vám možná pomůže tento video návod na YouTube https://youtu.be... resp. je třeba nejenom vynutit přístup, ale i automaticky přeskočit chybu, upřednostnit ovladač atd.

    Pěkný den

    Tým Toner Trade CZ
    www.toner-trade.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Toner Trade CZ

      5. ledna 2024 - Oficiální zástupce obchodu Toner Trade CZ

      Omlouváme se za chybný odkaz, správný je tento https://youtu.be...


    • kojot

      8. ledna 2024 - kojot

      Díky za ochotu a dobrou radu. Bylo v nastavení papíru na samotné tiskárně...


    • Toner Trade CZ

      9. ledna 2024 - Oficiální zástupce obchodu Toner Trade CZ

      Dobrý den,
      děkujeme za zpětnou vazbu.
      Jsme rádi, že se Vám povedlo problém vyřešit.
      Pěkný den
      Tým Toner Trade CZ
      www.toner-trade.cz


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.