Poradna Lexmark MS-415DN

Autor: | Vloženo: 09.05.2017 000 20:05 | Témata: Poradna Lexmark MS-415DN

USB - chyba

Dobrý den, prosím Vás o odpověď. Koupila jsem si asi před 14 dny tuto tiskárnu pro domácí použití. Až do včerejšího dne tiskla bez problémů a celkem často (určitě alespoň 200 stran za tu dobu). Nyní mi při tisku píše problém s USB. USB jsem kontrolovala, vše je správně zapojené. Chybovou hlášku mi to píše pořád. Nevíte , prosím, co s tím mám dělat?

  • 9. května 2017 - Oficiální zástupce obchodu Toner Trade CZ

    Dobrý den,

    změňte USB port popř. přeinstalujte ovladače ev. firmware tiskárny za aktuální z webu výrobce.
    Tuto chybu může způsobovat i některá aktualizace operačního systému.

    Pěkný den

    Tým Toner Trade CZ
    http://www.toner-trade.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.