Poradna Tiskárny


Autor: | Vloženo: 31.10.2011 000 17:28 | Témata: Poradna Tiskárny

Tiskárna Canon PIXMA MP140 a notebook??

Dobrý den, dostala jsem teď tuto tiskárnu, jenže problém je, že nekomunikuje s notebookem..ovladače mám nainstalovány, kabel připoejn,píše mi to, že tiskárna je připravena k použití a když dám tisk jakéhokoliv dokumentu, tak se nic neděje a po chvilce mi vyskočí hláška "Došlo k chybě při tisku následující tiskové úlohy. Zastavte tisk klepnutím na tlačítko Storno." ale přitom v barvách by neměl být problém, protože kopíruje normálně a ikdyž zvolím přímo na tiskárně např. vytisknutí zkušení stránky při kontrole trysek, tak se vše bez problémů provede, ale jak zvolím tisk něčeho přes notebook, tak vyskočí tahle hláška..už opravdu nevím co s tím, prosím poraďte!! :((

  • 31. října 2011 - Oficiální zástupce obchodu HSWARE

    Dobrý den,

    co máte za operační systém?
    Podívejte se na jednu službu (může to být ten problém).
    1. zmáčkněte pravé tlačítko myši na "tento počítač"
    2. vyberte položku "spravovat"
    3. otevřete službu "Služby a aplikace"
    4. "služby"
    5. "Služba zařazování tisku" Musíte mít u této služby stav "Spuštěno" a typ spouštění "Automaticky"

    Pro operační systémy VISTA nebo W7 je tento postup. Pro Xp musíte dojít k podobné službě také.

    Poku je tato služba v pořádku zapnuta, budeme hledat problém dále (tohle je základ).

    HSWARE.CZ

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Darča

      31. října 2011 - Darča

      Koukala jsem na to a mám to nastaveno, jak píšete. Mám OS Vista...


    • HSWARE

      1. listopadu 2011 - Oficiální zástupce obchodu HSWARE

      Zkuste tu tiskárnu připojit k jinému PC, notebooku. Pokud to ohlásí chybu, opište ji (s případným číslem). Může to být i aktualizacemi operačního systému. To ale zjistíme. Máte poslední aktualizace nainstalované?


    • Darča

      1. listopadu 2011 - Darča

      Děkuju za ochotu to se mnou řešit. Ve čtvrtek zkusím tiskárnu připojit k jinému PC, pak dám vědět, jak to dopadlo. Poslední aktualizace jsou nainstalované.


    • Darča

      3. listopadu 2011 - Darča

      Tak jsem dnes zkusila připojit tiskárnu k jinému PC a bez problémů fungovala. Takže problém opravdu musí být v mém notebooku..


    • HSWARE

      4. listopadu 2011 - Oficiální zástupce obchodu HSWARE

      Dobrý den,

      vrátíme se na začátek. Stáhněte si nové ovladače, viz: http://software.canon-europe.com...

      vyplňte operační systém, jazyk, potvrďte (submit), stáhněte si ovladač MPDrivers for Vista, pokud máte OS 64bit, tak ten s označením 64 bit.a poslední verzi 1.05a.
      Uložte někam na plochu a spusťte instalaci.

      Mělo by to fungovat. Ještě poznámka: je-li připojena tiskárna skrz rozhraní USB, zkuste další USB port, abychom vyloučili vadu rozhraní.


    • Darča

      5. listopadu 2011 - Darča

      Tak jsem to vše zkusila znovu, připojila k jinému USB portu a stále to samé...asi teda bude problém někde v těch USB portech, jde s tím něco dělat?


    • HSWARE

      5. listopadu 2011 - Oficiální zástupce obchodu HSWARE

      Zvláštní.... Zkuste připojit jiné zařízení s USB kabelem, např. externí HDD, myš, klávesnici.... Pokud připojení funguje, bude problém jinde, jen kde, že? Zkouším různá diskuzní fóra, uvidíme co mi k tomu řeknou.


    • Darča

      6. listopadu 2011 - Darča

      Jojo to všechno funguje, i flashky, nikde není problém, jen u tý tiskárny..je to opravdu zvláštní..dobře, děkuju.


    • HSWARE

      6. listopadu 2011 - Oficiální zástupce obchodu HSWARE

      Zkuste ještě tenhle ovladač, je poslední a přímo z amerických stránek: http://www.usa.canon.com...

      Mám ještě dotaz. Při té chybě se zobrazuje jen text nebo i číslo chyby? Můžete ji opsat a sdělit mi ji?


    • Darča

      7. listopadu 2011 - Darča

      Tak jsem to stáhla a stále to samé :(...číslo chyby to právě vůbec nehlásí, jen ten text, co jsem psala do úvodního příspěvku..


    • Darča

      7. listopadu 2011 - Darča

      Tak problém vyřešen! :) napsala jsem přímo na Acer a ti mi poslali příslušný patch na usb porty a začlo to fungovat..tak sláva!I tak Vám moc děkuju za čas, který jste mi věnoval!! mějte se hezky


    • HSWARE

      7. listopadu 2011 - Oficiální zástupce obchodu HSWARE

      Tak jste na to přišla sama :-))


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.