Poradna Tiskárny


Autor: | Vloženo: 30.06.2015 000 18:26 | Témata: Poradna Tiskárny

Tiskána Epson SX130

Potřeboval bych pomoct ve věci instalace tiskárny Epson SX130. Předem děkuji za pomoc

  • 30. června 2015 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Víte jaké máte v počítači Windows ? Je třeba stáhnout ovladače z epson.cz, ty nainstalovat, poté tiskárnu připojit k PC a to je vše... Proč ji instalujete ? Předpokládám, že už byla tiskárna dříve používaná - je to docela starý model...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Ivan Kouřil

      30. června 2015 - Ivan Kouřil

      Měl jsem problémy s počítačem a tak jsem ho nechal přeinstalovat. V počítači mám Windows 7. Před tou novou instalací jsem nikdy neměl sebemenší problémy s tiskárnou. Nyní tiskárna tiskne jen formát A4 a také se vytratila dřívější informace o stavu toneru .


    • EPRINT

      30. června 2015 - Oficiální zástupce obchodu EPRINT

      Při přeinstalaci se z počítače všechno maže, to máte pravdu. Ovladač se musí nainstalovat znovu... nevím zda máte Windows 7 32 bitů nebo 64 bitů. Více se používá 64 bitů. Pro ten najdete ovladač tiskárny zde : http://www.epson.cz... ovladač pro scanner zde : http://www.epson.cz...

      Vždy jen stáhnete ten soubor a dvojklikem spustíte instalaci.


    • Ivan Kouřil

      8. července 2015 - Ivan Kouřil

      Usilovně jsem mj. hledal Software Disc Vol.1.2, kterým jsem po zakoupení tiskárnu nainstaloval. Našel jsem a měl jsem z toho ohromnou radost a jal jsem se tedy znovu instalovat. Leč výsledek je opět smutný. Nevím proč, ale stále mně to hlásí nekompaktibilitu a případně i chyby. Jsem upozorňován , že je také možnost špatného připojení počítače a tiskárny , což vylučuji. Takže si zase nevím rady a čekám, že se zase ozve nějaký vzdálený kamarád a bude se mně snažit pomoci, za každou radu, katerá povede k výsledku budu moc vděčný, jelikož již delší dobu nemohu tisknout.


    • EPRINT

      8. července 2015 - Oficiální zástupce obchodu EPRINT

      Pokud chcete, napište na e-mail [email protected] Pošlu Vám program, který si nainstalujete a poté se mohu pokusit tiskárnu nainstalovat vzdáleně. S pozdravem Filip Sedláček, EPRINT


    • Ivan Kouřil

      9. července 2015 - Ivan Kouřil

      Filip Sedláček- rád využiju nabídku, ale rád bych ještě k předešlému dodal, že před novou instalací šel normálně skener a po instalaci jde tisknout jen formát A4 a nelze uvést jaký fotografický papír chci použít, což všechno normálně fungovalo. A je mně také divné, že pokud jsem objevil ten Software, který byl přiložen k nové tiskárně a po jeho instalaci všechno chodilo perfektně, tak proč to nejde nyní,když vlastně dělám totéž, jako při nové tiskárně ?
      S pozdravem Ivan Kouřil


    • Ivan Kouřil

      15. července 2015 - Ivan Kouřil

      Ahoj Filipe, moc děkuji za pomoc. Zatím se mně podařilo částečně zprovoznit tu tiskárnu. Pokud se naskytnou nějaké problémy, mohu se případně ozvat ?


    • EPRINT

      16. července 2015 - Oficiální zástupce obchodu EPRINT

      Zdravím, ano, jistě. Kdyžtak se ozvěte raději na ten e-mail


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.